Onlangs opende ESSENZA HOME in Bunnik een nieuw opvallend hoofdkantoor met Brandstore waar zij producten ontwikkelt en verkoopt voor de merken ESSENZA, Covers & Co en Marc O’Polo. Aan de Rumpsterweg 2 prijkt een enorme groene wand aan de buitenkant. Op deze sfeervolle locatie brengt ESSENZA HOME haar home & living collecties tot leven en ontdek je de laatste trends op het gebied van interieur.
ESSENZA HOME laat weten: “Hier kun je prachtig textiel vinden voor de woonkamer, slaapkamer, badkamer én keuken. Denk aan dekbedovertrekken van de fijnste materialen met de mooiste prints of juist rijke effen kleuren. Je vindt hier plaids en sierkussens van verschillende materialen die de slaap- en woonkamer net dat beetje extra geven. Maar ook prachtig servies, tafelkleden en servetten om van elk eetmoment iets bijzonders te maken. Of wat dacht je van de heerlijke zelf ontwikkelde homegeuren om lekker bij te ontspannen in comfortabele homewear die eigenlijk te mooi is om alleen binnenshuis te dragen. Alle producten zijn uitgestald in de ruim opgezette winkel en laten inspirerende mix & match combinaties zien om je te helpen van je huis een thuis te maken. Het nodigt uit tot kijken, voelen en combineren. Mocht je hier juist wat hulp bij nodig hebben dan helpt de style advisor je maar wat graag om jouw persoonlijke stijl voor in huis te ontdekken. Een cadeau voor jezelf of een ander, het is allemaal te vinden bij ESSENZA HOME.”
ESSENZA HOME heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een breed interieur- en lifestylemerk. “Onze flink uitgebreide collectie vraagt om een brandstore waarin we de consument inspiratie kunnen bieden voor het hele interieur”, aldus Floor Smits, Head of Brands bij ESSENZA HOME en tevens de tweede generatie in het familiebedrijf. “We hebben het pand aan de Rumpsterweg de afgelopen twee jaar verbouwd en klaargemaakt voor de toekomst. Naast de brandstore hebben we hier ook ons kantoor, maar ook een fotostudio en een inspirerend ‘lab’ met alle producten en materialen die wij ontwerpen en ontwikkelen. Hier ontvangen we (internationale) retailers, partners en nu dus ook de consument om hen kennis te laten maken met ons totaalconcept. Het pand is echt ontwikkeld als een creatieve hub wat als centrale ontmoetingsplek moet gaan functioneren: collega’s, retailer én de consument willen we hier inspireren. Als groeiend interieurmerk is deze brandstore voor ons een geweldige plek om contact te leggen met de consument en op die manier onze collecties nóg beter te laten aansluiten op hun wensen.”