In september gaan we natuurlijk met zijn allen naar Baarn, waar op 2, 3 en 4 september in Kasteel Groeneveld Hollandsch Slapen plaatsvindt. De komende weken krijgt u via onze website, onze nieuwsbrief en social media te zien waarom Hollandsch Slapen een bezoek waard is. Alle noviteiten passeren de revue. Daarnaast leert u de fabrikanten en leveranciers en de mensen er achter beter kennen. In de augustus en tevens beurseditie van Bedding Business Magazine maken we alles compleet, zodat u goed geinformeerd naar het event gaat. De eerste noviteiten waren van Avek en M line. Hierbij presenteren wij de noviteiten van Auping.
Auping’s eerste keer Hollandsch Slapen
Auping herintroduceert begin oktober de Auronde. De beddenfabrikant bracht dit bed 45 jaar geleden voor het eerst op de markt. In 1973 ontwierp Frans de la Haye de designklassieker die dankzij de ronde vormen en felle kleuren uniek was voor die tijd. Dit najaar voert Auping de Auronde uit met eiken- of walnootfineer en in een breder kleurenpalet. Daarnaast zijn er meer mogelijkheden om het bed te personaliseren en heeft Frans de la Haye een nieuw hoofdbord ontworpen. De kenmerkende ronde vormen blijven behouden in het redesign. Maar dat is niet alles. Auping introduceert ook een nieuw nachtkastje: Pixel. Het is vanaf oktober verkrijgbaar en uniek omdat iedere klant een ander nachtkastje kan creeren, ronde en vierkante vormen gecombineerd. Pixel bestaat uit een houten kastje met stalen frame en een lade, die beide in alle Auping kleuren beschikbaar zijn. Consumenten kunnen hierdoor eindeloos variëren en kiezen uit 1.000 kleurencombinaties. Zo kan het kastje een frisse trendy look krijgen, of juist een strakke zwartwitte uitstraling. En uiteraard kunt u tijdens het event ook alles te weten komen over Auping Connect.
Hans Kokkeel, als Sales Director Nederland van Auping uiteraard te vinden op Hollandsch Slapen, wil graag bijdragen aan een uitgeruste wereld. En dat hij dat dagelijks mag doen met een team van enthousiaste collega’s in Deventer, en winkels en hoteliers in binnen- en buitenland vindt hij het allerleukst aan zijn werk. Samenwerken is voor hem: “Met collega’s en klanten werken aan de beste oplossingen om Nederland beter te laten slapen. Kom dus vooral naar het Hollandsch Slapen event om te kijken hoe wij samen kunnen zorgen voor een betere nachtrust voor heel Nederland.”