De online matrassenaanbieders, die vaak een one-size-fits-all matras aanbieden, trekken de laatste maanden steeds meer de aandacht van de consument. De jonge internetaanbieder Matt Sleeps kwam begin deze maand met het bericht dat het vanaf nu een ‘altijd aanpasbaar’ matras aanbiedt, door lagen te draaien en te keren is het aanpasbaar aan de verschillende voorkeuren van de consument. En om mensen aan te zetten tot koop en weer aandacht te krijgen voor het merk, is er een ludieke actie bedacht. Het merk opent op 15 de Wekker Smash Store.

Bekijk hier de video: Matt sleeps opent Wekker Smash Store

 

Op de website van Matt Sleeps over de actie:

Je bent verliefd op je bed. Hij staat altijd voor je klaar, voelt warm en is lief voor je op moeilijke momenten. Toch worden jullie regelmatig bruut verstoord in jullie samenzijn en op onmogelijke momenten uit elkaar gehaald. Naast jouw geliefde bed, staat waarschijnlijk jouw meest gehate product in huis: De Wekker.

Ze maken irritante geluiden, laten je schrikken, verstoren je mooiste dromen, bezorgen je een ochtendhumeur: wekkers zijn de duivelskinderen van iedere slaapkamer. Aangezien wij niets liever willen dan jouw tijd in de slaapkamer zo comfortabel mogelijk maken pleiten wij voor wekkerloze slaapkamers!

Vanaf 15 januari, op de meeste deprimerende dag van jaar (Blue Monday), kan jij keiharde wraak kan nemen op jouw wekker! In de Wekker Smash Store staan 1000 wekkers en die moeten allemaal kapot!  Sloop de wekkers op jouw favoriete manier: met een grote hamer op een houtblok, door te slaan met honkbalknuppel of verdrink je wekker in een aquarium. Iedereen die ons één stap dichterbij een wekkerloze samenleving heeft gebracht, zal beloond worden met een €100 kortingsvoucher voor een heerlijk Matt matras! Geen mogelijkheid om naar de bar te komen? Geen probleem! Maak een video waarin je je eigen wekker kapot slaat, deel deze met #wekkerchallenge en ontvang ook €100 korting.