Deze week in de brievenbus! 60 pagina’s vol vakinformatie en interessante interviews!
Wat u kunt verwachten?
Te veel om op te noemen. En we willen het natuurlijk nog een beetje geheim houden. Des te leuker als u hem straks openslaat. Maar we maken natuurlijk niet voor niets een teaser. Lees in de komende editie onder andere:
KORTE SPECIAL Meetsystemen, wat is er zoal en wat vinden we er eigenlijk van? Is een meetsysteem nodig om de consument uiteindelijk het juiste matras te adviseren?
INTERVIEW met Isabelle Beverwijk. Zal zij over 5 jaar in de voetsporen van haar vader Nils Beverwijk treden? Lees het interview, leer Isabelle beter kennen en zie wat Nils en Isabelle de komende tijd van plan zijn met CASBA Wonen en Slapen.
PRIMEUR! Nog nooit eerder deed hij een interview met een Nederlandse journalist. De Engelse ‘Sportsleepcoach’ Nick Littlehales. De man die jarenlang bij het grote Engelse beddenconcern Slumberland werkte, profgolfer wilde worden en uiteindelijk de slaapcoach werd van voetbalclubs als Manchester United en Arsenal. Zijn in 2016 uitgebrachte boek ‘Sleep’ is inmiddels in het Nederlands vertaald ‘Raadgever Beter Slaap’ en wordt in Nederland vertegenwoordigd door onze eigen Slaapcoach Kees Kwakman.
KRITISCHE NOOT: “We zijn het gevecht met de ketens en online matrassenbranche aan het verliezen! Laten we de koppen bij elkaar steken en de consument SAMEN overtuigen van de meerwaarde van de slaapspecialist!”, aldus John van der Klaauw en Lars de Ruiter van Goodnight uit Cruqius.
ONZE NIEUWE COLUMNIST Henk van ’t Hof van Sleeplounge by Slaaphof uit Harderwijk kijkt in de column naar zichzelf en naar de branche.
SLAAPFYSIOTHERAPEUT Hidde Hulshof vertelt over een verkeerde slaaphouding die veel consumenten aannemen als hun matras niet goed is. De slaaphouding zorgt voor de nodige lichamelijke klachten. Wat kan de slaapspecialist hieraan doen?
COLUMNIST Peter Zeylmaker drukt ons met de neus op de feiten. “Denk aan een matras, denk aan een mooie jonge vrouw en denk aan een rechte ruggengraat. Ziedaar: u heeft zojuist een nieuwe advertentieserie voor een matras bedacht. Nou ja, nieuw… laten we zeggen dat u de gemiddelde matrassenadvertentie van de afgelopen decennia heeft samengesteld.” Waar wil hij naartoe met deze uitspraak? Het kan ook anders!
En nog veel meer. Mis het niet! Bent u nog geen abonnee? Zorg dat u geen editie meer mist voor maar 30 euro per jaar! Klik HIER